Co znamená levá nebo pravá?
Při výběru hokejky se musíte také rozhodnout, na jakou stranu hrajete. Pokud chytnete hokejku do obou rukou, jednu máte nahoře a druhou dole. Podle té spodní se právě určuje strana. To znamená, že pokud máte dole levou ruku, hrajete nalevo a potřebujete levou hůl. Pokud máte pravou ruku dole, hrajete napravo a potřebujete pravou hokejku.
Jakou délku hole zvolit?
Obecně platí pravidlo, že by vám hokejka měla sahat maximálnně do výše pasu. Pokud zvolíte delší hůl, bude se vám s ní hůře manipulovat i střílet. Příliš krátká hokejka má zase menší dosah při obranné hře. Na hokejce najdete číslo, které označuje délku tyče, nikoliv celé hokejky s čepelí. Znamená to, že pokud je tam uvedeno 96 cm, s čepelí bude ještě o přibližně 10 cm delší.
Co znamená flex?
Flex neboli tvrdost je číslo, které udává, o kolik milimetrů se tyč prohne při nastaveném tlaku. Vypovídá o tvrdosti hole. Čím nižší číslo, tím je hokejka tvrdší a musíte vynaložit více síly, aby došlo při střelbě k požadovanému prohnutí. Jakou tvrdost zvolit? Důležitá je vaše výška, síla i technika. Obecně platí, že elitní hráči potřebují tvrdší hokejku, zatímco začínající nebo rekreační hráči více ocení měkčí hole.
23 - 24 mm – Nejtvrdší hole na trhu určené elitním hráčům.
25 - 26 mm – Tvrdé hole určené elitním a silovým hráčům.
27 - 29 mm – Středně tvrdé hole určené většině hráčů.
30 - 35 mm – Měkké hole určené dětem a mladším juniorským hráčům.
Čepel
Pro soutěžní utkání musíte mít dle předpisu IFF stejnou značku čepele a hokejky, v opačném případě není schválena pro zápasovou hru. Je to z důvodu certifikace, kterou musí projít každá jednotlivá hokejka, čímž je schválena pro soutěžní utkání a to pouze jako kompletní produkt – shaft (tyč) + čepel. Pokud měníte na hokejce čepel za jiný model v rámci stejné značky, je to v pořádku.
Kompletní přehled parametrů čepelí
Proč nakupovat právě u nás?
V našem e-shopu nabízíme produkty, které máme skladem nebo na objednávku. Jelikož jsme také oficiálním distributorem nabízených značek, najdete u nás jejich nejširší nabídku.
Nabízíme kompletní kolekce prodávaných značek a snažíme se o maximální servis a pohodlné nakupování našich zákazníků.
Při nakupování s námi nemusíte opustit pohodlí svého domova a můžete přitom vybírat ze široké nabídky a zajistit si dodání zboží na jakoukoli adresu v České republice a vybrané adresy do zahraničí. Pokud se bojíte, že vám zboží nebude sedět nebo si ho chcete před zaplacením prohlédnout, můžete tak učinit přes osobní odběr na prodejně nebo v našem velkoobchodě.
Jaké jsou možnosti platby?
Platit můžete kartou on-line nebo hotově při převzetí zásilky či osobním odběru na prodejně. Přijímáme platební karty Maestro, MasterCard a Visa.
Jaké jsou způsoby dopravy?
Zboží posíláme prostřednictvím těchto dopravců: GLS, PPL, Česká pošta a Uloženka.
Posíláte zboží také do zahraničí?
Ano, zasíláme do těchto zemí:
Slovensko, Německo, Rakousko, Polsko, Maďarsko, Slovinsko, Chorvatsko, Rumunsko, Belgie, Nizozemí, Lucembursko, Dánsko, Estónsko, Litva, Lotyšsko, Švýcarsko, Lichtenštejnsko, Irsko, Bulharsko, Velká Británie, Francie, Španělsko, Portugalsko, Finsko, Švédsko, Norsko.
Nedorazil mi e-mail potvrzující moji objednávku
Každou objednávku zpracováváme v pracovní dny mezi 8 a 17 hodinou. Systém automaticky odesílá informativní e-mail na uvedenou adresu ihned po vložení objednávky do systému. Pokud Vám žádný nedorazil, zkontrolujte si prosím nevyžádanou poštu ve vaší e-mailové schránce. Pokud ani tam zprávu nenajdete, napište nám na info@florbalexpert.cz nebo volejte +420 775 227 209.
Kde a kdy získám informaci o své objednávce?
Automatické e-maily dostanete hned po odeslání objednávky, kde vás informujeme, že vaše objednávka byla přijata do systému a bude brzy zpracována. Jamile vaši objednávku vyřídíme a předáme dopravci, obdržíte od nás e-mail s touto informací a následně také od dopravce, který vám sdělí, kdy vám bude zásilka doručena a kde můžete sledovat její cestu k vám.
Jak mám postupovat, když chci zboží vrátit?
Na vrácení zboží máte lhůtu 30 dní od obdržení zásilky. Pokud vám zboží nesedí nebo z jiného důvodu nevyhovuje a chcete ho vrátit, není problém, jen ho prosím zabalte do originálního obalu i s příslušnými visačkami. Do balíku nezapomeňte přiložit vyplněný formulář Odstoupení od kupní smlouvy, který najdete na stránce Vrácení / výměna.
Zboží chci vyměnit za jiné
V případě, že vám zboží nesedí a chcete ho vyměnit za jinou velikost, zašlete nám ho prosím zpět v originálním obalu a s příslušnými visačkami. Do balíku vložte vyplněný příslušný formulář, který najdete zde. Na e-shopu vytvořte novou objednávku, zvolte platbu na dobírku (v případě odlišné ceny vám peníze vrátíme nebo je doplatíte právě dobírkou). Do poznámky napište "výměna" a číslo předchozí objednávky. Jakmile k nám zboží dorazí, zašleme vám obratem nové.